Plagg: Kappor antar jag, men helst skulle jag vilja springa omkring i den här.
Skor: Tekoppskorna från Miu Miu kommer med all säkerhet att bli samlarobjekt inom några år.. Då skulle ett par sitta fint i min hylla och glänsa med sin otillgänglighet..
Väska: En stiff liten Kate Spade skulle vara nästa tillägg i min väsksamling… :)
Beautyprodukt: Marc Jacobs Daisy-parfymen som doftar underbart av jordgubb, gardenia och vanilj.
Mat: Pepparkakor och apelsiner…
Dryck: Macchiato kanske.. Men helst vill jag ha vanligt kaffe på ett mysigt, gammaldags fik med nätta, förgyllda poslinskoppar.
Övrigt: Det är fredag! :D


