
Just a thought…
Vad tror ni – kommer vida kjolar någonsin slå igenom helt? Jag gillar dem… :) Men svårburet är det..
…where do I begin?
Det slutar alltid med att jag fikar eller bläddrar i konstböcker. Det är ju bra :P
Någon som varit där? :)

Prickig blus: Sara Berman – en glad blus som tillför lite Mimmi Pigg-känsla till vardagen. Matcha med svarta, vida byxor (hög midja), svarta hööga skor och en fin kappa… Röda naglar är nästan ett måste :P
Kuvert: Kate Spade – i novembermörkret vill jag ha allt som står på kortet plus den gyllene insidan på kuvetet. Too much to ask for? ;)
Choklad: Bajadera – den godaste chokladen just nu i de snyggaste retroaktiga förpackningarna (lite Kalle och Chokladfabriken över dem) kommer ifrån kroatiska Kras och heter Bajadera. En bättre present i november kan man varken ge eller få.
Skor: Giambattista Valli – höga, heta och moderna från Vallis vårkollektion 08.
Necessär: Kate Spade – får lysa upp mitt väskinnehåll och innehålla Benetint och Dandelion… :)