
Hittade den här hos favoriten Sandra.
Videon är underbar och låten fastnade på huvudet direkt.
Rysligt vacker.

Hittade den här hos favoriten Sandra.
Videon är underbar och låten fastnade på huvudet direkt.
Rysligt vacker.

Idag har det varit mycket konst här på bloggen, därför kör jag en liten minitävling och lottar ut den här pop surrealism-inspirerade lipbalmen från det japanska, omskrivna märket Miso. Den perfekta räddaren i vinterkylan (eller den sötaste vintergåvan).. :)
För att vara med och tävla:
Kommentar nummer 10 på ett hemligt, utvalt inlägg (av dagens inlägg) vinner…
Det är bara att gissa vilket det inlägget kan vara och kommentera… Lycka till! :)
– Mor (fast hennes underbara tavlor har jag redan flera st av ;)
– Mark Ryden
– Su Blackwell
– Och underbara Peter Callesen.