Vad tycker ni om klänningen – supersnygg eller konstig?
Tycker själv att den är jättefin upptill men nertill känns den nästan lite.. för mycket. Fast samtidigt är det ganska effektfullt.. :)
Den här veckan får bli något av en konstvecka för min del, måste kicka off den nya kategorin.. :) Har redan två event inbokade; ÖÖS vernissage och fotouställning på Berns av Daniel Sandberg (fast det är nästa vecka iofs). Sedan blir det gallerispaning. Kanske fotar några av mammas tavlor också… :)
En liten tillbakablick på blogginläggen:
Marc Jacobs
DolceGabbana
Lanvin
Prada
Marios Scwab
Balenciaga
Så är du med och tävlar:
Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att:
skriva en rad eller två om tävlingen i din blogg och länka hit.
Sedan lämnar du en kommentar i det här inlägget om att du gjort detta så att jag vet att du är mer i tävlingen. Skriv, länka och kommentera helt enkelt!
Alla som är med och tävlar får automatiskt en länk tillbaka av Lolitabloggen, som ni ser högt upp på sidan här på bloggen.
Jag kommer sedan att lotta ut en vinnare bland de som deltar. Tävlingen avslutas nästa måndag den 22/10.
Priset är en lyxig Lolita-goodiebag med ett hemligt (och roligt) innehåll som garanterat kommer att uppskattas till ett värde av 1000 kr!
Kjol: COS – den perfekta, klassiska, svarta kjolen. Hoppas den finns kvar i butik.
Stövlar: Chloé – lagom hög klack och supersnyggt skinn.
Jacka: Paul & Joe – en net-a-porterfavorit för min del… :)

Älskar den här musikvideon, fler borde vara som den! :)