Lite kul och omväxlande att alla på medis trodde att vi var dödsseriösa vampyrer (trots den uppenbara överdriften i kostym) och vågade därav inte ens kolla på oss. Stifft av er! Jag är besviken på denna trångsynthet!
Aja, all in all så är våra ettor bäst – välkomna! :D
Kappa: Allegra Hicks – plötsligt vill jag ha en trench i en solklar färg..
Klänning: Bebe – åh, så chic! :)
Sko: Giuseppe Zanotti – i love it (väldigt kärleksfullt kollage :P).

Det låter ju spännande! Kanske liter väl likt SatC men jag tror definitivt att det kan funka. Det enda som stör mig är det där med Maid in Manhattan men aja, får hålla tummarna att Kevin Wade är smart nog att hålla Jennifer Lopez borta från inspelningen den här gången…
Blus: Valentino – en välgjord, vit blus finns nog med på min kvalité-lista :)
Skor: Valle – jag gillar sammetsskor till hösten. Gärna i dovare färger som vinrött, mossgrönt eller plommonlila. Och på dessa gillar jag de små vita bären, de ser ut som de där man ser varje höst som är giftiga eller nåt.. :P
Väska: Orla Kiely – fin färgkombo, söt modell.
Kjol: Miu Miu – min nya favoritkjol… :)

Än så länge går masskonsumtionslöftet utmärkt (kul att så många är med mig! :D) – har inte köpt något plagg på ett tag, kollade in NK lite däremot och hittade en massa välgjorda kläder i hisnande höga prisklasser. Insåg att jag måste skriva en lista över sånt jag behöver och hålla mig till det när jag är ute och shoppar, annars blir det nog en för många avskurna jackor… Listan är på gång ;)
Hur har er dag varit? :)
De här bilderna kommer ifrån inspelningen av "Cashmere Mafia" – en serie som sägs vara den nya Sex and the City. Om alla utstyrslarna är lika snygga som Lucys på den här bilden så kan jag säga att jag längtar till att få se det första avsnittet! Ska ta reda på mer och återkomma… :)
Jag skulle själv aldrig…
…svika en vän (jag är alldelles för lojal och osjälvisk, något som inte alltid är positivt).
…ändra stil helt efter de rådande trenderna (hur kan en trend passa in på så många individer?).
…se ner på någon som är helt ointresserad av mode (snarare se ner på folk som tar mode och trender för seriöst).
…låna ut en väska (har dåliga erfarenheter :P).
…framhäva mig själv när det inte behövs (det finns en tid för allt).