"It was about trying to find a new creativity." menar Prada och förmodligen kommer våren också att handla om just det – att vara kreativ, konstnärlig och exprimentera med det förlutna på ett nyskapande sätt.
Dansade, snackade med en hel del roliga människor, snubblade x-antal gånger på samma trappa, hälsade på Andreas Wilson och Henrik Lundström som spelade i Ondskan (fast vem gjorde inte det), dansade lite mer och cyklade hem (?). Nu ska man ta sig till skolan..
Tävlingsvinnaren presenteras ikväll! :)
Förresten så blir det en liten tävling här på bloggen senare idag… ;)

Jag säger ja till zebrarandiga skor! Men sen har jag ju en förkärlek för fulsnygga skor – de ska gärna uttrycka något lekfullt. Och vem är bättre på att uttrycka sig med skor än självaste Carrie Bradshaw? :)
Den enda jag är rädd för är att man genom bloggar och kändissidor kommer att se alla bilderna från SatC-filmen innan den ens visas på bio.. :P
Transparent
Tycker att det är supersnyggt med svarta plagg som är lätt transparenta upptill, speciellt i vardagskombinationer med helsvarta plagg – det blir en snygg detalj. Ska ta och hitta någon liknande, har ni sett någon?
Rynkat
Tycker att det är väldigt intressant med rynkade plagg och speciellt i lager-på-lager! Den där kappan skulle jag inte tacka nej till i höst… Förresten, vad tycker ni om Agyness nya, mörka hår?
Bubbligt
I vår verkar Burberry Prorsum ha inspirerats av Prada när det kommer till nya kvalitétekniker och resultatet blev bland annat den här underbart bubbliga, kompottröda klänningen.

PUB har många bollar i luften just nu. Inte bara har Nina Persson nyligen börjat blogga på hemsidan, man planerar även ett konstgalleri. Ungefär såhär är det tänkt att framtidens PUB ska att se ut – som en studio med det senaste inom mode, konst och musik.
Tror ni på konceptet? Jag är positiv men skeptisk, skulle vilja att det funkade men känner mig tveksam…