Klänning: Chloé – snygg ringning, fina detaljer och schyst längd.
Skor: Brian Atwood – underbara ‘lustiga huset’-aktiga skor med polkagrisränder på klacken.
Väska: Chloé Betty – har fortfarande ingen lackväska i min ägo.. Gillar att de är de perfekta festväskorna, glänsande i mörkret och diskreta utan att vara vardagliga för den delen.

Här är ett klipp från Indiska-visningen för er som inte var där. Kvalitén är inte super men jag är ändå nyfiken på vad ni tycker… :)
Men nu har jag en liten kluring till er läsare.. Har ni något förslag på en rolig utklädnad till en maskerad med temat kött? Något orginellt.. Om jag sätter något i förslag i verk så belönar jag tipsaren med någon söt gåva :)
Vad tycker ni? :)

I en avslappnad, Art déco-inspirerad outfit är du redo för onsdagens utgång… :)
Byxor: Marni – svart, enkelt och skräddat.
Tröja: See by Chloé – med roliga och intressanta applikationer.
Väska: Marc Jacobs – min drömväska just nu…
Skor: Missoni – utflippade på det bästa möjliga sättet.