Ashley Olsen
Enkelt med fokus på accenterna – det kan ju inte gå fel. Den där klaroranga färgen är så underbar också, speciellt till en stilren svartvit ensemble.
Rachel Weiz
I Narciso Rodriquez på Narcisos vårvisning. Älskar den här klänningen tillsammans med Rachels busiga uppsyn. Den är som en liten bakelse där färgerna och dess kontraster verkligen gör hela passformen. Smickrande och kvinnligt..
Och så sämst…
Mischa Barton
Jag vet inte riktigt vad Mischa tänkte här men jag tror inte att en riktig stylist (betoning på riktig då var och varannan bloggare i Sverige kallar sig för stylist) har sattit ihop den här outfiten. Förstår tanken och Mischa är ju som alltid vacker men det ser ut som något från kostymförrådet i skolan…
Victoria Beckham
Hon är ju bättre än vad hon brukar vara men jag får fortfarande "rik big brother-deltagare" vibbar av hennes alldelles för tighta, alldelles för färgglada och alldelles för korta Hervé Leger-fodral.
Vad tycker ni? :)

Minns ni när H&M hade sin enorma, påkostade visning i Central Park i NY? Tycker att det här klippet var lite intressant – båda att höra hur det hela sattes upp, vad folk tyckte och vilka som fanns backstage. Lite bra morgontv med andra ord! :)
publicerat: 2007-sep-24 @ 07:53

Bästa: Långpromenader i solen, cykla bland höstlöv i skiftande färger…
Sämsta: Att vara så ständigt trött.
Inspiration: Tidningar, visningar, platser, drömmar..
Insikt: Bejaka är ett bra ord.
Besatthet: Varma drycker, mjuka halsdukar, klara färger, vackra skor.
Köp: Ett par örhängen från Indiska i Trish Becker-stuk.
Vill ha: Det är en hemlighet. Tills vidare. Eller tja, mina vänner vet iaf.. ;)
Längtan: Efter nästa resa! Då ledighet, fika, shopping och fest är det enda som står på schemat.
Coffee?
Fler illustrerade takeawaykoppar är precis vad vardagen behöver!
Peter Som
Är lite insöad på Som just nu och tycker att hans vårkollektion är en suverän inspirationskälla både färg- och formmässigt.
3.1 Phillip Lim
Är 3.1 Philip Lim det nya Chloé? I think so… Eller det beror på hur Chloés vårvisning blir. Spännande… :)
Weird or Artsy?
…det är frågan det. Gillar dock mönstret, det passade snyggt på en sko, kanske inte just den här formen dock..