Ett av favoritköpen är den här svarta klänningen från Whistles (som även den inhandlades på Selfridges & Co). Fallet är helt underbart – tungt, utsvängt, välgjort och den bubbliga dekoren är bedårande. Dessutom kan man matcha den med vad som helst – en vit blus under, en trench, färgglada skor, rockiga boots…
Ni får se den på senare helt enkelt… :)


