Jag röstar nog på Sienna, är svag för de där Chloéstövlarna…

Ögonkrämen med anti-puff effekt har i ärlighetens namn inte testats ännu men jag blir lycklig bara av att vila ögonen på förpackningen… Recension följer :)
Så är du med och tävlar:
Svara på frågan:
Vilket datum är det här kollaget postat på Lolitabloggen?
För att hitta rätt måste man alltså leta lite i bloggen. Kanske hittar ni nåt annat kul på vägen :)
Den som svarar rätt på frågan först vinner väskan. Svara i kommentarsfältet. Kommentarerna sparas och godkänns på måndag.
Vinnaren presenteras på måndag. Man behöver inte ha en blogg för att delta :)

Lovade ju att visa klänningen på… :)
Klänning: Whistles, London.
Skor: Aldo, London.
Blus: Vintage (30 år gammal faktiskt.. :P) och handbroderad.

Lovade ju att visa klänningen på… :)
Klänning: Whistles, London.
Skor: Aldo, London.
Blus: Vintage (30 år gammal faktiskt.. :P) och handbroderad.

Lovade ju att visa klänningen på… :)
Klänning: Whistles, London.
Skor: Aldo, London.
Blus: Vintage (30 år gammal faktiskt.. :P) och handbroderad.

Lovade ju att visa klänningen på… :)
Klänning: Whistles, London.
Skor: Aldo, London.
Blus: Vintage (30 år gammal faktiskt.. :P) och handbroderad.