Eller har ni några tips?
Skulle lätt öppna ett eget kafé om det inte vore så att jag gick i skolan och hade en massa andra planer och projekt på gång… Nackdelen i Sverige är väl att det är svårt att slå igenom med något annat än Coffecup och Espresso House. Det var ju därför Starbucks dissade oss om man säger så :P Men det går…
Hur är det perfekta kaféet egentligen? :)



