0
3 In Archive

Rosa skor är de nya…

Valentino

…klumpskorna? Har sett rosa skor nu hos hur många modehus som helst.. Kanske är det för att Stella McCartney matchade in klarrosa skor med en grå, oversize-kofta så snyggt i våras?

Aja, prickskorna skulle hur som helst stå fint i min skohylla… :)

0 In Archive

Artist’s Touch

Artists touch

I vår vill vi inte bara se på konst – vi vill vara den. Eller, åtminstone om vi ser till Dolce&Gabbanas och Guccis visningar. Där fanns nämligen både färgstänk och penseldragsprint presenterade. Tror dock att trenden (tyvärr) kommer att dämpas något här i Sverige och snarare uppkomma i illustrationer på t-shirts istället för på klänningar. Fast det är ganska coolt det med… :)
9 In Archive

Från konst…

Louboutin

…till konstigt. Louboutins vår/sommar-kollektion 2008 måste jag nästan skriva om med tanke på hur mycket uppmärksamhet märket fått här på bloggen ;) Min recension är enkel; jag får lite kulturtantvibbar men gillar att att Louboutin arbetar med nya former och att han för den skomässiga utveckligen framåt.

Vad tycker ni? :)