…varför inte? Oftast satsar man på vitt eller grått – varför inte inreda med mönster? :)
Jag är nog lite småkär i Ashelys outfit… De kolabruna skorna är underbara – speciellt i kombination med svart, och scarfen är verkligen pricket över i:et.. Eller vad säger ni? :)

Få vårkollektioner är så sprudlande lekfulla som Sonia Rykiels… Åh, vill ha allt.
Nej, nu ska jag iväg till skolan och spela barnteater – föreställningen är nämligen idag…
Och jag är coola katten kurre.
Slå det ni :P
Och jag är coola katten kurre.
Slå det ni :P
Att Diors beautykollektion 2008 är inspirerad av märkets egna, ekslusiva smyckeslinje råder det ingen tvekan om. Det jag är tveksam till däremot är användningsområdet av till exempel paletten ovan. Skin Brightenings har blivit väldigt populära på senare tid och de är som en slags fortsättning på rouget fast utan lika mycket pigment. De syns alltså knappt. Så, vad gör egentligen en skin brightener? :P

Vinn en almanacka från ett av mina favoritmärken Bookbinders Design.
Allt du behöver göra är att svara på den enkla frågan:
Vilken av almanackorna ovan väljer du?
Vinnaren presenteras imorgon, tisdag. Lycka till :)
Update:
Grattis till Mia!
Maila din adress till lolitabloggen@hotmail.com så skickar jag den lila almanackan!
Ni som ville ha den vita, har fortfarande chansen att vinna den här..
Dagens utan tvekan mysigaste sovrum… Varför är folk så rädda för att använda röda nyanser i inredning egentligen? Ja, bortsett från risken att man kan få en röd väg á la Mr Big då. Vilken är en ganska stark anledning att inte använda färgen nu när jag tänker efter :P
