Glad Lucia… :)
Min var väldigt mysig – sen lussefika igår med underbart sällskap och mängder av lussebullar, pepparkakor, glögg och russin. Julkänslorna börjar nalkas… :)
Hur ska ni fira lucia? Efter att Sabo-tävlingens vinnare presenterats nu i helgen så ska jag ta och julpynta bloggen lite tror jag. Så att det blir stämningsfullt för oss :)
Hur ska ni fira lucia? Efter att Sabo-tävlingens vinnare presenterats nu i helgen så ska jag ta och julpynta bloggen lite tror jag. Så att det blir stämningsfullt för oss :)

