0
4 In about Lolita

Lucia…

Lucia

Glad Lucia… :)

Min var väldigt mysig – sen lussefika igår med underbart sällskap och mängder av lussebullar, pepparkakor, glögg och russin. Julkänslorna börjar nalkas… :)
Hur ska ni fira lucia?

Efter att Sabo-tävlingens vinnare presenterats nu i helgen så ska jag ta och julpynta bloggen lite tror jag. Så att det blir stämningsfullt för oss :)

3 In Inredning

Parisiskt

Paris

Tycker att de här bilderna är så inspirerande – inredningen är precis så sådär svalt, parisiskt elegant som det bara kan bli när man mixar shabby chic med antika möbler och ljusblå inslag. Fågelbur, hjärstol i stål och fotografier på väggen – retro när det är som bäst :)