Ersättaren fick bli Isadoras prisvärda mineralpuder och jag blev inte besviken. Mineralsmink is the shit – utan tvekan. Bra för hyn, snyggt resultat och (i det här fallet) schyst spegel. 4/5 blir betyget – det var nästan bättre än Chanels faktiskt (med undantaget att Chanels puder även fungerar som en lätt foundation om svampen fuktas. Och att dosan är grymt mycket snyggare :P).
Trendbyråernas visioner om våren 2006
Fuskpälsen har klivit in i finrummet
Maktkampen i modebutikerna
Känns ju som att man fått ett hemligt modedokument eller något hemskickat… Återkommer med mer info ;)
Och så ska jag presentera vinnaren av almanackan jag tävlade ut här på bloggen också!
Klicka här för att få veta vem vinnaren blev…
Jaa, så kan en mysig lussefika se ut…
Någon som ska baka lussebullar eller bjuda på fika ikväll? :)