I brist på roligar känsdisoutfits så får det bli en liten
fashionfight mellan Lindsay och Alba… :)
Vem har den snyggaste vardagsklädseln?
Min röst går till Lindsay – enkelt och smickrande.
I brist på roligar känsdisoutfits så får det bli en liten
fashionfight mellan Lindsay och Alba… :)
Vem har den snyggaste vardagsklädseln?
Min röst går till Lindsay – enkelt och smickrande.
En favorit i repris från den 18 september 2007…
För er som missade: såhär ser det ut hemma hos Chloë Sevigny…
Vad tycker ni – love it or leave it? :)
Jag gillar det, känns väldigt retro men samtidigt väldigt Missoni. På vissa ställen blir det lite väl mycket men de enskilda plaggen i sig är superfina. Som klänningen i mitten t ex. Eller koftan längst till vänster.. Jag skulle inte tacka nej direkt..
Vad tycker ni?
Vinn en hemlig Lolita-klapp! Vinnaren blir garanterat inte besviken… ;)
För att vara med och tävla:
Kommentera valfritt i ett eller fler av dagens inlägg.
En av dagens kommentarer lottas ut och blir därmed Dagens Blogg.
Vinnaren och priset presenteras imorgon, tisdag…
Lycka till!