Det diskuterade vi den 10 juli 2007.
Låt oss fortsätta på diskussionen.
Vad inspireras du av? :)
Det diskuterade vi den 10 juli 2007.
Låt oss fortsätta på diskussionen.
Vad inspireras du av? :)
Jag gillar idén – möjligheterna är obegränsade när det kommer till användningsområdet. Man kan sätta upp en ensam tapet och fylla den med foton, eller sätta på dekorativa dörrhantag och använda dem som krokar. Eller varför inte måla små motiv i utvalda luckor? Eller skriva små versrader? Eller använda det som en gästbok...

