Klänning: Carla Knapp – Love! Om det inte vore för prislappen på 7000 kr så skulle den här hänga i min garderob nu… :)
Kappa: Marc by Marc Jacobs – så fin modell! Eftersom att jag hade en kappa med markerad midja hela förra hösten/vintern så skulle jag vilja ha en med lite med boxaktig, rak form i år. Så snyggt med chunky skor och en liten handväska à la Marcs art déco-modell.
Skor: Marc by Marc Jacobs – så söta! Åh, vad de skulle sitta fint i vintermörkret!
Clutch: Lodis – fniss… :P Om vi utesluter namnet så är mönstret helt underbart.
Vad har ni på er idag?
Läppstift: Paul and Joe – förutom att hylsan är underbar så verkar färgen ganska kul… :)
Parfym: Daisy by Marc Jacobs – en av säsongens snyggaste parfymer som dessutom doftar gott.
Lip balm: Rosebud – eller satsa på ett säkert kort..

…mondaay again.
…avslutas ikväll (då även priset visas).
Ni har alltså fotfarande chansen att vara med och tävla.
Vad kul att så många deltagit hittills! :)
Lycka till!

Aja, de får stå på bloggen. Då är de nästan mina ;)