Åh, den här filmen gillade jag.. Underbara karaktärer, bra skådespelare och mer fokus på rollerna än på handlingen och manuset. Något som kanske var ett riskfyllt drag av regissören Claude Berri men väldigt inspirerande med tanke på hur lyckat resultatet blev.



