
Tänker: …it would be nice to go to Muto Tane i Bora Bora (ovan).
Känner: mig inspirerad.
Tycker: om paljettdekor som är täckt av tyll (som detalj).
Vill: ni också göra den här listan? :)
Ska: ha en riktigt mysig söndag.
Borde: göra en till kaffe och bläddra igenom lite tidningar (nice måste).
Måste: visa er en superfin bild jag hittat :)
Hoppas: på en resa till något varmt land i jul ;)
Längtar: inte. Njuter av söndagen.


