Och på tal om konst… Läste att konststudenten blir trendig till våren. Det har vi ju förberett oss på en hel del här på bloggen med kollage i olika konst-teman osv. Kul!
Peggy Guggenheim blir nästa stopp – både muséet och musan :)
Och på tal om konst… Läste att konststudenten blir trendig till våren. Det har vi ju förberett oss på en hel del här på bloggen med kollage i olika konst-teman osv. Kul!
Peggy Guggenheim blir nästa stopp – både muséet och musan :)

Kappa: Miu Miu – en kappa som kombinerar två stilar, det manligare frackmodet möter en femininare silhuett.
Väska: Balenciaga – den svarta varianten känns alldelles för Darth Vader för min stil men den här ljusbeiga var supersnygg! Både intressant och personlig..
Skor: Giuseppe Zanotti – än är det inte för kallt för öppen tå. Om man bär strumpbyxor till förstås. Och heltäckande ska de vara… :)
Handskar: Lutz – jag gör själv på ljust syrénlila handskar i mocka, väldigt uppiggande :)
"…does a woman really want to wear a painting?" undrade Meenal Mistry i kollektionsrecensionen.
Jaa, om plaggen ser ut som de i Malandrinos kollektion så vill jag faktiskt det ;)
Den som skriver den sista kommentaren i det här inlägget på ett hemligt klockslag vinner. Vinnaren presenteras efter klockslaget… Busenkelt med andra ord!
Update,
Man får kommentera hur många gånger som helst – tills man vinner helt enkelt :)
Tävlingen börjar… nu! :)
Den som skriver den sista kommentaren i det här inlägget på ett hemligt klockslag vinner. Vinnaren presenteras efter klockslaget… Busenkelt med andra ord!
Update,
Man får kommentera hur många gånger som helst – tills man vinner helt enkelt :)
Tävlingen börjar… nu! :)
Den som skriver den sista kommentaren i det här inlägget på ett hemligt klockslag vinner. Vinnaren presenteras efter klockslaget… Busenkelt med andra ord!
Update,
Man får kommentera hur många gånger som helst – tills man vinner helt enkelt :)
Tävlingen börjar… nu! :)
