Önska bör man annars… Hmm.. annars…
Böcker: Assouline – regniga höstkvällar skulle förgyllas om jag hade en liten samling med Assoulines underbara, konst-, musik- och designböcker brevid laptopen. Och ett litet tänt ljus förstås… :)
Väska: Balenciaga – den här väskan ligger högst upp på min lista just nu. I lila eller senapsgult.
Topp: See by Chloé – en svart, paljettprydd topp som glittrar i mörkret är precis vad jag behöver…
Stövlar: Marc Jacobs – de här stövlarna är genialiska på så många sätt. För det första är tån perfekt – inte för rund och inte för spetsig. Sedan är de formade efter benen på ett sätt som många stövlar inte är – de framhäver istället för att bara vara helt raka och oformliga. Klacken är visserligen svindlande hög men den är gåvänlig (iaf för mig :P) eftersom att den har den perfekta brerdden. Slutligen är det så underbart att de ser ut som pumps nertill – till mina svarta strupbyxor skulle de se ut som om jag bara bar pumps hela vintern.. Ska seriöst överväga dessa :)