Vad tycker ni är snyggast – helsvart ellet vitt? :)
Började med lite mineralpuder à la L’Oreal, sedan fick det bli lite rouge från Makeupstore, chanelpuder på ögonlocken, rosa läpptift på överläppen från Nouba och orangerött nertill från Shiseido. Busenkelt!
Nu vill jag se era kreativa sminkningar! :)
Svarta snörskor: Urban Outfitters – gillar ankleboots med sömdekorationer, de känns så konstnärliga (vilket kan bero på att mamma och alla på Beckmans jämt hade liknande när jag var mindre :)
Lackväska: PVC – otroligt snygg och stilren! Och lackväskor behöver ju inte nödvändigtvis vara i skinn, visst slits de snyggare om man tänker långsiktigt men samtidigt slits de fort om man tänker kortsiktigt… Hmm, om ni förstår hur jag menar :P 150 kr får du lägga ut på den.
Brun väska: Gap – tycker att den här är så himla söt och 3.1 Phillip Lim-aktig. En perfekt liten höstväska för långa promenader när man inte vill ha med sig för mycket prylar. Priset ligger på ca 800 kr.
Den första jackan är så perfekt i sin enkelhet med den boxaktiga formen som övergår i den klassiska kavajmodellen. Tänker mig den (såklart) till en svart klänning och med skyhöga silversandaletter till. Den andra jackan är väl mer en väst men tillsammans med allt det vita så ser den mer ut som en jacka. Skulle nog inte kunna bära upp outfiten själv men den där bruden ser ut som en modeängel. Eller nåt :)
Förresten så avlutas tävlingen klockan 24:00 inatt. Glöm inte att vara med och tävla.

