Nu: Kaffe! Starbucks! Hoppas att ni njuter av ledigheten! Återkommer med fler uppdateringar, och en vinnare ska ju lottas fram under dagen.. :)
Tipsa gärna om vad vi inte får missa i London just nu!
Nu: Kaffe! Starbucks! Hoppas att ni njuter av ledigheten! Återkommer med fler uppdateringar, och en vinnare ska ju lottas fram under dagen.. :)
Tipsa gärna om vad vi inte får missa i London just nu!

Spara: BarryM, ca 50 kr.
Slösa: M.A.C, ca 200 kr.

Vilken är din favorit – lyx, mellan eller budget?
…läppstift från Revlon i färgen Berry, blush från Neutrogena i Precious Pink, mineralpuder från i.d. och eyeliner från Dior.
Pink lipstick – jag säger som Elle; lipgloss is out, lipstick is in. Rött är det säkraste kortet men rosa passar väldigt snyggt till vinterblek hy, markerade ögonfransar och pastelligt rosa kinder. Ska införskaffa någon bra utan skimmer.. Några förslag? :)
Pink blush – i vinter vill jag ha en lätt antydan till rouge på kinderna i någon godisaktig nyans.
Mineral powder – välgörande för hyn, utjämnande, perfekt som bas; mineralpuder är utan tvekan mitt nya favoritsmink. Nu har mitt tagit slut dock. Vilken tycker ni att jag ska köpa härnäst? Den från i.d.?
Liquid eyeliner – har faktiskt aldrig testat det men tycker att det verkar supersnyggt, speciellt på vintern..