Geometriska mönster syntes överallt på visningarna i Milano – från Fendis hypnotiserande långklänningar till Ferragamos välskräddade kjolar. Tänk kuber, cirklar, trianglar och rektanglar i olika mönster och färgkombinationer i vår…
Åh, hittade mysigaste julbilden… Vill också ha en liten julkoja.. Och ljusslingor på oväntade ställen som i taket eller mot en vägg. Så får granen stå oklädd med bara en stjärna i toppen… :)
Ska på teaterföreställning, ta hand om brorsonen och gå på Konstfacks julmarknad bland annat. Och äta pepparkakor och apelsiner :) Vad har ni för lördagsplaner?
Tycker att Mischas nya bilder för januarinumret av Arena är supersnygga. Hennes nya, mörkare look känns mycket fräschare än den solblekta OC-stilen. Men det kan ju bero på att det är vinter… Vad tycker ni?
Tycker att Mischas nya bilder för januarinumret av Arena är supersnygga. Hennes nya, mörkare look känns mycket fräschare än den solblekta OC-stilen. Men det kan ju bero på att det är vinter… Vad tycker ni?