Kul med lite nykomlingar i bloggvärlden! Frida Fahrman verkar både sympatisk och ödmjuk och bloggar om mode, trender och budgetkap. Ser fram emot att följa henne i bloggen Fahrmans mode.
Nåväl – juldekoration var det. Bilden ovan känns väldigt inspirerande. Lite Carrie Bradshaw möter Martha Stewart.
Förresten… Håll utkik nästa vecka – då presenteras nämligen vinnaren av det lyxiga berlockarmbandet här på bloggen…
Eftersom att Thomas Sabos smyckeskollektion för 2008 är i rymd- och robottema (sjukt snyggt, återkommer till det i ett senare inlägg) så gick gåvorna i samma genre; riktig astronautmat bestående av frystorkade jordgubbar och en liten vintage plåtrobot. Fick även ett Josef Frank-mönstrat kort som ledde till ett rum på Berns där efterfesten ägde rum.. Spejsat… :)
