Vilken tycker ni var den snyggaste kändiskampanjen 2007?
Angelina Jolie för St. John?
Scarlett Johansson för Louis Vuitton?
Lindsay Lohan för Jill Stuart?
Drew Barrymore för Gucci?
Sienna Miller för Tod’s?
Det här inlägget ska jag lätt se tillbaka på nästa termin när jag sitter någon slaskig tisdagskväll med svart kaffe, skuggor på fel sida av ögonen, travar av skolböcker vid min sida (och matteboken ligger lite lutad så att den är extra påtaglig) och noll tid över till något annat. Haha, jag tycker synd om mig själv redan innan skolan börjat – den är bra…
Vad gör ni? Stressa ej, mina vänner..
Och nej, det är inte någon frälst galning som gästbloggar.. ;)
Tanken är att väcka frågor – både angående samspelet mellan skulptur och tomrum men även rörande västerländsk ideologi och på vilka uppfattningar och idéer det moderna samhället egentligen är uppbyggt.
Det låter nog lite flummigt men jag tror att det är väldigt häftigt att se i verkligheten. En utställning där det visuella är lika individuellt som tankarna som uppkommer när man ser verket. Det är lite som Dan Wolgers filosofi… ;)

Den 22 september 2007 studiebesökte vi
ett minst sagt surrealistiskt hem här på bloggen.
Jag är fortfarande fascinerad.
Se mer här :)