N fyller 19 år idag – något som ska firas… Har en överraskning på lager :) Men först är det jobb som gäller. Och jag har försovit mig. Vad är det med loven egentligen? Imorgon ska jag vakna typ 9 och ta en promenad eller något. Vara lite hurtig. Och så måste jag ringa min hete frisör och boka klippning. Och öva på min karaktär till karaktärsarbetet på tisdag… Jaa, lördagen får bli relativt osocial nu vid närmare eftertanke.
Inte många dagar kvar på Couture-utställningen hörni… Gillade den så mycket och blev så inspirerad att jag faktiskt skulle kunna föreslå en dagresa till London bara för att se den… Det tråkiga var dock att man inte fick fota. Fast inspirationen sitter kvar :)
Är man trött på sin spegel kan man alltid kolla in Ich&Kars multifunktionella designkreationer. Spegla, dekorera och inspirera – både dig själv och dina gäster. Jag gillar hjärtspegeln…. :)
Fredagen firas med tävling! Vinn ett nagellack från lyxiga Essie (i min favoritfärg)… :)
För att vara med och tävla: Kommentera valfritt i ett eller fler av dagens inlägg. En av dagens kommentarer lottas ut och blir därmed Dagens Blogg. Vinnaren och priset presenteras imorgon, lördag… Lycka till
Ni glömmer väl inte att slappa lite extra nu dagarna innan lovet? Och för er som börjat jobba – glöm inte att starta året mjukt och unna er lite relax och reload… Läs mer här helt enkelt… :)
Alltså… Det här sovrummet skulle jag kunna flytta in i any day. Och mönstrade tapeter funkar faktiskt bra i sovrum – speciellt bakom sängen. Tänk så uppiggande på morgonen… :)