Den här outfiten gillade inte jag. Har gått och blivit lite emot päls – hur kan man inte bli det efter att ha sett alla hemska videor där djur plågas och flås levande… Och den där pälsen är ju bara läskig – ser ut som om Mary-Kate gjort den själv :P
Klicka på bilden för att se vem som vann ‘Dagens fråga’-tävlingen… :)
Det här var den vackraste bilden jag sett på länge…
Klistrar på den här på bloggen… Så att vi kan beskåda :)