0
13 In Gossip

Vem bär den bäst, 2…

Vem?

Mycket gossip idag, men så blir det dagar när det händer mycket samtidigt i kändisvärlden. Och det är ju bara kul tycker jag, åtminstone lite intressantare än julklappshandling och träningsoutfits ;)

Den här gången är det Chloé Sevigny och Amanda Bynes som duellerar med en lavendelblå Narciso Rodriguez-klänning.

 Vem bär den bäst tycker ni? :)

0 In Inredning

Play Doll

Play Doll

En kläddocka från Malinki Design skulle inte stå helt fel i ett modernt, vitt rum med mörka golv och enkla planslösningar. Den är som ett konstverk i sig och funktionell dessutom.
Fast man skulle nog inte hänga kläder över den direkt, den är nästan för fin för att användas… ;)
0 In Inspiration

Well, color…

Färg

Brukar inte vara den som fantiserar om klara färger, tycker oftast att svart och vitt är mer effektfullt och kontrasterande men när man ser bilder som den ovan så får man ju lite lust att färga in garderoben lite. Skorna i mitten från Miu Miu är till exempel så söta att jag får lite smått ont i tänderna. Och jag har aldrig tandvärk. That’s what color can do ;)
0 In Inredning

Moderna kaféer

I love NY

Tacky yet cool. Jag gillar det – lite moderniserad testund om inte annat. Vilket får mig att vilja gå till ett modernare kafé – vart finns dessa? Bara Espresso house och konditorier överallt numera (haha, man är verkligen aldrig nöjd – ena stunden är man salig över det nya fiket Espresso house och fantiserar om konditorier i retro-anda men nästa stund drömmer man om ett Familjen Jetsons-fik… ;)