Och när vi ändå talar om rosa – har ni något bra rosa läppstift att rekommendera?
Som blir ungefär som på bilden?
Alltså inte Idomin-bleka utan mer dockrosa… :)
Som blir ungefär som på bilden?
Alltså inte Idomin-bleka utan mer dockrosa… :)
Den här gången är det Chloé Sevigny och Amanda Bynes som duellerar med en lavendelblå Narciso Rodriguez-klänning.
Vem bär den bäst tycker ni? :)
…bara för att. Tre små personer fångade i ett hörn i bloggen.. fniss ;)
…bara för att. Tre små personer fångade i ett hörn i bloggen.. fniss ;)