
Vem bar upp sin vita långklänning bäst tycker ni?
Okänd (vet inte vad hon heter, help! :P) eller Rachel Bilson..

Vems bebis ser ni mest fram emot att se? :)
..or not. Men solen är här och det är alltid fint. Januarisol.
Vad ska ni göra? :)

Vi behöver lite mer bra musik här på bloggi. Moving to NY – The Wombats.