2 In Inredning Bold Varför inte låta garderoben gå i en riktigt färgstark och vågad färg? Då behöver man inte särskilt mycket annat i rummet – det är stilrent men samtidigt fyllt av energi. I like it. Related posts:Living like that.Kelly Wearstlerchair 26/01/2008 By Katarina Share Tweet Pin it +1 About Katarina You Might Also Like dear santa, 04/12/2008 Själfulla möbler? 08/01/2008 Vi behöver: 13/08/2007 Previous Post Next Post 2 Comments Reply Mia 26/01/2008 at 2:28 pm Det där att blanda rosa och orange. Nja, skulle jag inte göra med sängar och garderober iaf.. Reply Little miss L 26/01/2008 at 1:15 pm Riktigt snyggt! Leave a Reply Cancel Reply Name * Email * Website This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
2 Comments
Mia
26/01/2008 at 2:28 pmDet där att blanda rosa och orange. Nja, skulle jag inte göra med sängar och garderober iaf..
Little miss L
26/01/2008 at 1:15 pmRiktigt snyggt!