1 In Video Från min favoritfilm… …en av de bästa scenerna jag vet :) Related posts:Vår i ParisYoga.SJP håller tal 05/02/2008 By Katarina Share Tweet Pin it +1 About Katarina You Might Also Like Paris, je t’aime 22/11/2007 Sommarmusik 02/06/2008 Behind the scenes… 24/10/2007 Previous Post Next Post 1 Comment Reply Rosie 05/02/2008 at 5:02 pm oo det där är om inte min favoritfilm iaf en av de topp 5 bästa filmerna. Den är ju verkligen helt fantastisk! Fast min favoritscen är den “drömsekvensen” eller vad man ska kalla det när han är i huset med alla kvinnorna. så HIMLA bra film! :D Leave a Reply Cancel Reply Name * Email * Website This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
1 Comment
Rosie
05/02/2008 at 5:02 pmoo det där är om inte min favoritfilm iaf en av de topp 5 bästa filmerna. Den är ju verkligen helt fantastisk! Fast min favoritscen är den “drömsekvensen” eller vad man ska kalla det när han är i huset med alla kvinnorna. så HIMLA bra film! :D