Den finaste, korta, kändisfrisyren just nu tycker jag är Michelle Williams. Den är verkligen en blandning mellan feminint 60-tal (lockarna och Hepburnpagen) och modernt nollnolltal (med den blonda bobaktiga formen).
Kan man bli mer docklik? Älskar outfiten också, feminint och helsvart… :)
Kan man bli mer docklik? Älskar outfiten också, feminint och helsvart… :)

"London, London" av Cibelle och Devendra Banhart.
Vacker, harmonisk, brasiliansk musik. Det man behöver på en torsdag helt enkelt :)
Benefits förpackningar känns roliga och inspirerande. Att det är riktigt bra produkter gör ju inte saken sämre.. Action Eye Gel, som motverkar trötta ögon på morgonen och That Gal, primern som återfuktar huden och ger en skimrande lyster – får gärna flytta in i mitt badrumsskåp :)
…säga aldrig. Det finns en rosa nyans som jag gillar på kläder. Schiaparellirosa; även känd som chockrosa eller hot pink… Och den här klänningen skulle hänga perfekt i min garderob. Till honungsbrun sommarbränna och till mjölkvit vinterhy.. Perfekt!
För att fira höstlovet, kommer ni att kunna tävla om ett nytt fint pris varje dag den här veckan – fram till på fredag!
Tävlingen går ut på att man ska kommentera valfritt i ett av dagens inlägg. En av dagens kommentarer lottas ut och blir därmed Dagens Blogg. Vinnaren och priset presenteras nästa dag.
Villkor:
Kommentera valfritt på ett eller flera av dagens inlägg (idag = onsdag).
Kommentaren ska vara relevant för inlägget i övrigt är det fritt fram att tycka till.. :)
Lycka till!
Villkor:
Kommentera valfritt på ett eller flera av dagens inlägg (idag = onsdag).
Kommentaren ska vara relevant för inlägget i övrigt är det fritt fram att tycka till.. :)
Lycka till!

Jag blev inte särskilt imponerad av Gossip Girl-böckerna, däremot verkar serien (som sänds i USA) vara väldigt populär. Undrar när den kommer till Sverige…
Vad tyckte ni om böckerna?

Så söta att man skulle kunna äta up dom. Bokstavligt talat. Sen kan man köpa nya eller ännu roligare, baka själv.. – Ja, det ska jag göra, det får bli årets pepparkakor! Börjar ni få lite julkänsla? Inte jag, det känns för tidigt. Men i mitten av november kanske..

