Så – upp till bevis; vilka är snyggast klädda på de här bilderna? :P

Vad ger ni den för betyg?
Lite konstig förklaring men ni ser ju hur jag menar på bilderna.
Tycker att det ser så elegant ut.. :)
Och nej, jag bor inte i Alladins värld (medger att tornet ser lite suspekt ut) – bor på Norrmalm i Stockholm. Så då har jag svarat på en av frågorna. Resten kommer ikväll… :)

Läste i senaste Vogue UK (med Eva Green på omslaget – grymt bra nummer) att Tate Modern ska ställa ut Mark Rothkos verk i september nästa år… Spännande! Ni som följt bloggen vet ju att jag är väldigt förtjust i hans sinnliga abstrakta verk där färgskalan agerar känslomässigt måttstock och avbildar konstnärens humör då han målade tavlan.
Kan tänka mig att tavlorna verkligen omsluter åskådaren som ser de i verkligheten, till den grad att man nästan känner det Rothko kände när han målade verken…
Åh, måste se den utställningen helt enkelt! :)
Den 20 maj 2007 ville jag leka bohem.
Det vill jag fortfarande.. :)
Läs mer här.