Update
Minka är med i Friday Night Lights. Thanks guys :)
Update
Minka är med i Friday Night Lights. Thanks guys :)
Vad roligt det var att läsa om era favoiter! Själv obssesar jag just nu över CB-parfymer. Christopher Brosius måste vara en av vår tids bästa näsor. Häromdagen fastnade jag inne på Cow’s parfymeri framför de små magiska flaskorna och doftade mig igenom flera sekler av Brosius buteljerade känslor och minnen. Nu vill jag bara flyga iväg till New York och beställa en egen doft. Hm, kanske inte en helt omöjlig tanke..
Nejdå, så allvarligt kanske det inte är. Men kom igen – en solbränd chihuahua? :P
Jag är nöjd med min frisyr tror jag. Om inte annat så känns den lättare. Och mer medgörlig. Den är fortfarande jämnlång men lite uppklippt i etapper framtill så att man kan ha lite hårspray och se bättre (utan att håret faller ner som en gardin). Thanks Rabi! :)

This is magnificent.