Nej, men seriöst – jag tycker att de är supercoola. De suddar verkligen ut linjerna mellan funktionalitet och konst och ett så vanligt bruksföremål som en stol blir så levande att man plötsligt inte vågar sätta sig… Skulle passa min teaterlärare Antonio bra som menar att man inte får vara för bekväm på scen. Närvaro i möbler – now we’re talking…

För att vara med och tävla:
Kommentera valfritt i ett eller fler av dagens inlägg.
En av dagens kommentarer lottas ut och blir därmed Dagens Blogg.
Vinnaren och priset presenteras imorgon, onsdag…
Lycka till!
Jag gillar det – tycker verkligen att det är liv i fotot. Pricken över i:et hade varit om Lily och Agyness log lite men leenden är ju lika sällsynta i modevärlden som stentvättade jeans.. Tycker också att det är lite kul att killen i mitten verkligen ser ut som den jobbigaste killen i klassen i högstadiet som var överallt samtidigt och lät högst. David kan känna sig lite träffad… ;)