0 In Mode Nina Ricci Jag gillar Nina Riccis senaste reklamkampanj. Valet av modeller, färgerna, kläderna – det hela känns så tidsenligt, sagolikt och konstnärligt. Något vi iofs hört några gånger vid det här laget. Och det är inte ens vår ännu… :P Related posts:Modeveckan i NYC, dag 5.100 årfuck thinspiration 18/02/2008 By Katarina Share Tweet Pin it +1 About Katarina You Might Also Like H-h-hagel 29/08/2007 Fifi Lapin 06/02/2008 Babetta goes to war 02/03/2008 Previous Post Next Post No Comments Leave a Reply Cancel Reply Name * Email * Website This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
No Comments