
Dianes röd/oranga aftonklänning – nja eller ja?
Från mig blir det nog ett nja, lite för mycket volang nertill.
Och siden/chiffong är en svår kombo..


För att vara med och tävla:
Kommentera valfritt i ett eller fler av dagens inlägg.
Klänningen ovan skulle sitta mer än bra mörka vinterkvällar. Och ljusa vårdagar också för den delen… Tänker mig ett par kolabruna remsandaler till. Typ dessa…

50-tal, sommar, sol, strand, coola Raquel Welch och blommiga klänningar.
Fånig film som definitivt piggar upp i måndagsmörkret… ;)