
Play edt by Comme des Garcons och Cast A Spell by Lulu Guinness
Jag tror på en mer mystisk makeup i höst. Det började med svartmålade naglar förra hösten och nu går trenden ett steg längre mot mörkröda läppar, svartmålade kattögon och större, mörkare bryn. Det hela behöver egentligen inte överdrivas särskilt mycket, det räcker med lite mer eyeliner och lite mindre läppglans.
Kanske är det för att kläderna är ovanligt färgglada i höst. Sommarens färger håller sig kvar, de blir bara några nyanser mörkare. Feminina kläder och mörkare smink – det är kontrast det. En snygg sådan dessutom.. :)

99 Comments
Anonymous
04/08/2007 at 5:30 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:30 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:30 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:30 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:30 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:30 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:30 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:29 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:29 amaa
Anonymous
04/08/2007 at 5:29 amaa
Natalia
03/08/2007 at 8:47 pmHåller faktiskt med dig! Mystigt smink i höst, de blir riktigt snyggt! ;)
Anonymous
03/08/2007 at 6:51 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:50 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:49 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:48 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:48 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:48 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:48 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:48 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:48 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:48 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:48 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:47 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:47 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:47 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:47 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:47 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:47 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:46 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:46 pmaa
Anonymous
03/08/2007 at 6:46 pmaa
sanna
03/08/2007 at 6:18 pmHa en bra kväll:)
Bimbo Boy
03/08/2007 at 3:08 pmGullig blogg du har. :D Mer rosa åt folket.
Jessica
03/08/2007 at 12:34 pmtack för en super blogg!
Kollar din blogg ganska ofta.. brukar alltid få bra tips av dig så nu tänkte jag ge dig ett.. Richbitch.se har just nu rea/50% på höskollektionernas (07)’s provkollektioner från See by Chloé och McQ Alexander McQueen. Shoppade skit snygga T-shirts där igår.. kika in! Kram!